Fredagen = planerad
Publicerat 2009-11-06 kl. 08:59:16

Jag är "ledig" varje fredag från skolan, jag har inget på schemat i alla fall så jag pluggar på fredagarna istället för på helgen. Jag gick upp tidigt idag för att hinna med allt jag måste/vill göra idag. Jag har till och med gjort en tidsplanering för dagen och jag ska försöka följa den till ounkt och pricka.

Jag känner mej för tillfället väldigt pigg men jag får se hur länge det håller i sej. Min kattunge ligger intill mej och kurrar, hon är så fin. Jag ska försöka plugga nu även om tankarna drar iväg mej åt andra håll, jag måste fokusera.

 

Postat av: Faster

2009-11-06 @ 12:54:16
Postat av: Faster

Hej gumman! Nu ser man ju vad du skriver:-) Jättefin!! Kramis bananis

2009-11-06 @ 12:55:01
Postat av: Alva

Mimmi du har skaffat blogg :D :D

trevligt att du kom och delade skåp med mig så där häromdagen xD<3 hoppas du har de bra :)

2009-11-06 @ 23:29:28
URL: http://alvizsz.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: