Jul jul strålande jul!
Publicerat 2009-11-09 kl. 18:24:10

Go kväll!

Idag var min längsta skoldag i veckan, jag slutar 20 i 5. Det är ganska drygt men ändå värt det eftersom jag har kör då. På kören förbereder vi inför lucia då vi ska lussa på olika företag (bl.a IKEA) och i skolan vilket ska bli väldigt kul.

Att julen närmar sig börjar verkligen märkas och kännas. Julen är min favorit tid under året och jag längtar verkligen! Själva julafton tror jag ska spenderas hos farmor med släkten på pappas sida och mormor (ingen jul utan mormor!!!). Jag har redan börjat fundera på vad jag ska köpa till alla men jag är så dålig på ideér. Hoppas snön kommer snart och lägger sig på marken. Aja nu ska jag äta maten jag och mamma har lagat, grekiska biffar med klyftpotatis och tzatziki (min idé!). 


Julgranen från julen 2008

Postat av: Faster

Hej gumman!! Jag vill ha önskelista!! Snarast. Kram kram

2009-11-09 @ 20:12:56
Postat av: Mimmi

Absolut! En önskelista skrivs snarast! Kramar

2009-11-09 @ 20:24:39
URL: http://mimmiemilia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: