Kammarkonsert
Publicerat 2010-04-21 kl. 21:34:04

Kom nyligen hem från kvällens kammarkonsert jag plus min klass hade. För dej som inte vet vad en kammarkonsert är så är det så att alla elever (pianister, gitarrister och sångare + en klarinettist) uppträder med ett stycke/en låt var. Jag sjöng "Färger i en vind" ur Pocahontas, det gick typ bra tror jag kanske... ska se om jag kan kirra en video jag kan lägga upp här på bloggen, om det lät bra asså (a) haha!  

I morrn slutar jag tidigt, typ 1 eller nåt vilket är skönt! Måste börja packa till Grekland och plugga som ett as... Men nu ska jag sova, är jätte trött. Puss å hej!   

Postat av: Hind

Ni ska vara stolta över er själva. Det är oftast jobbigt första gången men det blir bra i framtiden

2010-04-22 @ 00:05:41
URL: http://moipetit.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: