Shopping plus bio med Jessi = bra dag!
Publicerat 2010-04-05 kl. 23:05:39

Idag började dagen med en tur till Ikea med mamma där det köptes en taklampa och en nattduksbordslampa. Efter det släppte mamma av mej vid Jakan station där jag träffa Jessica. Vi tog bussen till Kista där vi skulle se bio och så. Bion "Remember me" skulle inte gå förrän 18.40 och klockan var bara typ 1 men vi bestämde oss ändå för att se den. För att fördriva tiden gick vi runt och kollade i affärer, åt och hade allmänt trevligt. Jag shoppade lite saker som jag deffenetivt kommer ha nytta av på resan till Grekland. Jag lägger upp bilder i morrn! Sen var det dags för bion som var jätte jätte bra! Se den!
Jag är jätte trött, sitter i sängen med min katt Nisse (som är en tjej haha) vid mina fötter, så pöss och god natt <3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: