6-8/4
Publicerat 2010-04-08 kl. 21:08:07

Oj oj dålig uppdatering på grund av att jag inte varit hemma. Sen i tisdagsmorse är nu första gången jag sitter i min egen säng och tar det lugnt eftersom jag haft fullt upp. Men här är vad jag har gjort dessa dagar: 

I tisdags åkte jag hem till Elin. Vi planerade lite inför hennes födelsedagsfest och kolla in hennes garderob där jag fick ärva några plagg ifrån. Några snygga linnen och en jätte snygg sommarklänning. Efter det åkte jag hem till Lovisa och vi hade en myskväll och sen sov jag där. 

På onsdagen åkte sedan jag, Lovisa, Sofia och hennes lillebror med Lovisas mamma till Sigtuna. Där strosade vi på gatorna, gick in i små mysiga butiker och fikade på "Tant Brun" som är ett jätte gulligt litet fik. Efter det åkte jag hem sitt Sofia. På kvällen gick vi sen en promenad med Lovisa och mötte upp Hilding. Vi drog hem till honom och kollade på "Step up" som är en mycket bra dansfilm. 

Idag åkte jag från Sofia ganska tidigt för att åka hem till Michaela i min klass för att göra klart ett grupparbete. Mycket skratt upplevdes vilket gjorde att det inte var så tråkigt som jag trodde det skulle vara. Vi arbetade med PowerPoint så vi har med flummiga bilder på oss och mycket mera! 
Och nu sitter jag hemma... Ovanligt skönt måste jag säga... 

I morgon ska jag söka jobb, träffa Amanda och sedan hem till Elin och fira henne. Det kommer nog bli bra! 


I Sigtuna

Haha denna bild hör till vårat skolarbete som handlar om en ny damsugare
(På bilden är även mina nya glasögon: Bik Bok 69kr)


  

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: