God jul... i efterskott?!
Publicerat 2010-12-27 kl. 21:49:31

Hej och god jul i efterskott typ haha! Hoppas allt är bra med er för med mej är det nämligen prima. Jag har hunnit med mycket sen jag sist skrev t.ex. slutat skolan inför lovet, firat jul, shoppat på mellandagsrean och gjorde några riktigt bra fynd (ska se om jag kan fota och göra ett inlägg om det), och såklart har jag haft nagelkunder. Ett par innan jul och idag hade jag tre stycken. Här kommer bilder:

Gulliga sofia från min klass var här och gjorde sina naglar innan lovet. Hon valde mörkblå färg med vita snöflingor och vitt mönster.


Dagen efter Sofia kom en annan vän, Hannah och fick sina naglar jul/nyårs-fina. Hon ville ha cleant och valde därför endast vitt glitter.

Idag var Emma och Sandra här för första gången. Båda valde franskt fast Emma ville ha rosetter och Sandra ville ha ett kors med kedja.

Sandra hade även rosa med det vita och kameran gör så att det smälter ihop. I verkligheten är det mycket snyggare, så ni vet!

Idag var även Tiina här. Denna gång var hennes 11e gång, helt otroligt. Det är alltid lika spännande när hon kommer att se vad hon väljer för färg och mönster, snyggt brukar det alltid bli. Denna gång vart det nyårs naglar med silverglitter och svarta streck. Färgen är dock mycket snyggare i verkligheten.


Jag har även gjort mina egna naglar fina inför Thailand, dit jag åker i veckan. De vart sommargula med en handmålad blommrand. Bilder kommer innan jag åker! I morrn har jag 5 nagelkunder, börjar redan vid 9 i morrn bitti med Matilda och Ida. Det kommer nog bli en rolig dag tror jag! <3

Postat av: jennii

heej hur mkt kostar det att få naglarna gjorda :)

2010-12-28 @ 01:34:48

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: