MellandagsREA!
Publicerat 2010-12-27 kl. 22:48:27

Igår var jag, Elin, Evelina och Malin och shoppade inne i stan. Vi åkte in så att vi var där innan butikerna öppnade så att vi skulle vara först vilket var tur för snart var det fullt av människor överallt som hade ett och samma mål: Att hitta de billigaste och snyggaste fynden! Om man inte är så van vid det så är det nog riktigt jobbigt att gå i stan under just mellandagsrean. Jag har varit med förr så jag var redo! För två år sedan åkte jag och min kompis Charlotte in 3 dagar i rad, snacka om shopping-galna tjejer haha! Igår ville jag inte shoppa så mycket eftersom jag sparar pengar inför resan, men några fynd gjorde jag såklart! 

Denna cape hittade jag på H&M vilken var lite lik den jag ville ha från Topshop. Det bästa av allt var priset! Den hade kostat 599:- och jag köpte den för 150:-, vilken lycka! Den är svart men blixten gjorde den typ grå... 


Jag fick en skinnkavaj i julklapp som inte riktigt var jag. Denna bytte jag mot Kenzas skinnjacka. 1995:- Älskar att fodret är blommigt!

Denna söta topp hittade jag på BikBok. 50% rabbat på 249:-

Sen hittade jag även en svart högmidjad kjol på BikBok. 50% rabbat på 149:-. (ännu en dålig bild) 

På Gina Tricot hittade jag bara ett sommrigt rosa linne som ska med till Thailand. 65:-

På Topshop fyndade jag en speciell tunika eller vad man nu ska kalla den. Den hade kostat 449:- men var nedsatt till 225:-. Score!

Jag ville även ha någon ny navelpiercing så vi tittade förbi Punkt Shop där jag köpte två stycken. En vanlig rosa och en mer hängande med diamanter och sen en blomma.

I julklapp fick jag även ett par jätte snygga örhängen och ett armband av mormor.


Nu ska jag nog gå å sova eftersom jag ska upp och ha kunder i morrn. Sov så gott<3


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: