Mina Thailands-naglar
Publicerat 2010-12-29 kl. 22:34:21

För några dagar sen gjorde jag om mina naglar. Jag valde gult glitter eftersom att det är sommrigt, men även för att det är kungens färg i Thailand och hoppas därför på att få ett par pluspoäng hihi! Vad tycks?

Postat av: Maria

Hej! Brukar kika in på din blogg då och då och jag måste säga att du gör jättefina naglar! :) Jag har själv börjat att göra naglar på mig själv lite grann men jag har inte hittat några bra geléer än, jag får göra om några naglar då och då, ibland bara efter några dagar för att dom släpper och spricker :/ vart ifrån köper du dina geléer om jag får fråga? och hur länge håller nagarna på ett ungefär? :) Tacksam för svar :) Mvh Maria

2011-01-16 @ 13:13:24

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: