25/2
Publicerat 2010-02-25 kl. 19:34:45

Dagen har varit en helt vanlig dag. Vakna. Skolan. Hem. Sova? Väl hemma gjorde jag amerikanska pannkakor med rårörda blåbär. Det var det godaste jag ätit på länge.

Idag har jag köpt en ny mascara - Fiberwig. Det är en japansk mascara jag provat tidigare som jag vet fungerar. På typ 3-4 veckor har jag provat 3 olika mascaror och alla har varit jätte dåliga, utom Fiberwig som är den tredje och som är jätte bra tycker jag (kan rekomenderas).

I morrn ska jag till Jennifers skola (UBG) och jag och Ida ska bli fotade i studion med tema aggerition. (Jag är ju ledig på fredagar haha). Sen ska jag hem och packa och göra om mina naglar innan resan till Idre. Jag tror inte jag har nämnt att jag ska åka dit men jag åker med min kyrka på lördag. Vi blir inte så många men det blir bara mysigt tycker jag. Insåg precis att jag har lov nu!!! HÄRLIGT! (Men varför känns det så overkligt och som att något saknas?!)

Postat av: Matilda

Heeeej sötnos! Du fååår gääärna göra mina naglar någon gång (a) prob är bara att jag inte har tid. HAr fått jobb på en kennel med cockrar i håbo tibble föresten hihih :) så kommer vara där typ varje helg! Vart köper man den mascaran? <3

2010-03-14 @ 18:24:17
Postat av: Mimmi

Hejsan vännen! Ja visst absolut kan jag göra det, men om du ändå är i närheten så skulle vi ju kunna ta det före eller efter du ska jobba, eller?? :P Den finns att köpa på Kicks, Åhlens mm. <3

2010-03-14 @ 18:32:45
URL: http://mimmiemilia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: