Mysig lördag
Publicerat 2010-02-06 kl. 16:50:47

Natten spenderades hos Sofia med prat och mys och lite sova. Innan var vi i kyrkan, men jag sov typ bara, somna på en kyrkbänk haha. På morgonen åkte vi till skogas Second hand affär och jobbade mellan klockan 10 och 14 vilket var jätte jätte mysigt! Massa goa och glada människor som strosar runt, handlar och fikar. Jag satt mest i kassan vilket passade mej utmärkt.
I kväll kommer Amy och Freja hit, vi ska typ kolla på film och ha det mysigt. Jag har inte träffat dem på jätte länge så det blir nog kul.

Jag känner såååååååå för att göra om mina naglar men jag tänker vänta tills mina nybeställda geléer kommer, jag längtar!!! Jag ska nog bara göra vanlig fransk manikyr och göra fin nailart på istället för glittertippar hihihi!

Ha en fortsatt bra lördag


Postat av: Sofie

tjoho, var det du som i januari frågade vad jag tycker om nail4you's produkter?:)

2010-02-07 @ 16:57:59
URL: http://sofiesens.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Ja det var det, hur tycker du att de är?? :)

2010-02-07 @ 18:42:47
URL: http://mimmiemilia.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: