18/2
Publicerat 2010-02-18 kl. 23:29:11

Inga ord kan beskriva hur trött och frustrerad jag är på allt och alla... finns inte så mycket att säga egenkligen men jag bara orkar inte. Fan. Jag orkar inte.

Idag har varit en jobbig dag eftersom jag inte som så mycket i natt, typ 6 timmar men så är det när man inte kan somna och sedan ska upp vid halv 7 (O JA jag älskar att bo på landet... not! Byta??). Ikväll var det musikalen som gällde som vanligt. I morrn sker därimot en förändring för då kommer jag sitta i publiken istället för att vara bakom scenen vilket ska bli kul. Efter musikalen ska det bli typ eftermingel med alla inblandade och gammla elever som tidigare år gjort musikaler i samgymnasiet. Hoppas det blir kul i alla fall... 

Lovisa kom hem idag vilket gör mej jätte glad för jag har saknat henne så. Jag ska förbi henne i morrn! JA! <3
Nu ska jag kolla på Lost innan jag lägger mej till sängs...

Tankarna snurrar 
slutar aldrig
Karusellen går
dag som natt 
Jag hatar den 
och orkar inte mer
Tankarna blir bara
fler och fler
 

Postat av: Anonym

mimmi du borde göra en bildbomb! :D

2010-02-20 @ 11:48:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: