23/2
Publicerat 2010-02-23 kl. 20:52:14

Idag gick jag upp vid halv 6 eftersom jag skulle duscha. Tröttheten trodde jag skulle göra så att jag gick av på mitten men när varmvattnet väl strömmade längs kroppen kvicknade jag snabbt till och dagen tog snabbt fart. Lektionerna kändes långa och rasterna för korta så dagen var, ja, en vanlig dag helt enkelt! IV-valen gjordes idag och med förfalskad vårdnadshavsnamnteckning lämnades den in med valen: 
1. Litterär gestaltning (Kursen innebär att skriva och att litterärt skapa) 100p 
2. Massage och avspänning 50p
3. Textil, färg och form 50p
4. Filosofi A 50p 
I 2an vill jag läsa 150 poäng och likadant i 3an (=300p). I 3an vill jag läsa svenska C och engelska C troligtvis. 

Morgondagen kommer spenderas först i skolan, sen bär det av hem till Klara och sen till Vällingby till Jonnys kyrka där jag sedan blir hämtad av mor eller far min. Det blir troligtvis en bra dag eftersom min inställning är sådan, jag ska ge allt en ärlig chans från och med nu. 

På lördag så far jag till Idre med kyrkan, då blir det att åka skidor och umgås med vänner! Det kommer bli riktigt kul och skönt att komma iväg och göra något. Tredje året för mej blir det och andra gången i Idre. 

Nu ska jag gå och platta mitt hår, jag orkar inte med hur jag ser ut just nu och det har varit det jobbigaste idag, jag har känt mej så otroligt ful! Det går inte ens att beskriva så någon förändring måste göras så därför ska jag platta håret och hoppas på att jag känner mej lite, lite, finare... men men, vissa dagar är det okej att känna sej ful och idag var en sådan dag.  

     


Bild på mej och Lovisa förra året i skidbacken i Funäsdalen (saknar mitt mörka hår!!!)

Postat av: Mikkan

Asså det där med plattång i mobilen, det är riktigt smart även om Guye tvivlar på det ! Och jag vet iallafall en som kommer köpa den mobilen... ;)

2010-02-23 @ 21:15:33
URL: http://mikkakela.blogg.se/
Postat av: fialotta

men älklingen min! du är ju vackrast i världen! <3 <3 älskar dig så mycket. sessan <3

2010-02-24 @ 23:30:05
URL: http://sofy.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: