7/2
Publicerat 2010-02-07 kl. 19:13:34

Jag orkar inte skola i morrn, ångest altså... Jag vill vara hemma och sova och plugga det ag behöver plugga och inte gå på massa andra skit-lektioner! Men större delen av dagen kommer jag nog ägna mej åt musikalen RENT, (köp biljetter --> här) där jag som sagt hjälper till med kläder och smink, det är verkligen kul men det tar upp mycket tid och är sena kvällar... På lördag är det premiär!!!

Idag har jag mest tagit det lugnt, tänkt och suttit och tränat nailart och läst massa på nätet... ÅH jag önskar jag var utbildad och kunde skapa så snygga naglar som andra kan! Men det får vänta tills efter gymnasiet, en kurs kostar ju typ 30 000:- och det har jag INTE råd med hihi! 

Jag ska nog gå och lägga mej tidigt ikväll, ska vara i skolan till typ klockan 9 i morrn eftersom det ska vara genomdrag av hela föreställningen, det kommer vara genomdrag varje dag från och med nu tills premiären. Jag väntar just nu på mami och papi för de kommer hem med pizza, mums! Jag lyssnar även på Blink 182, har inte lyssnat på dem på ganska länge och de väcker massa minnen... positiva? negativa? Jag vet faktiskt inte men jag tänker ganska mycket bara. Typiskt mej. I alla fall senaste tiden. 

Lovisa (hon är som en storasyster till mej) är i Indien, hoppas hon har det bra. Jag saknar henne grymt mycket just nu! Hon ska vara borta nästan en månad och jag vet vad sån tid kan göra när man är ifrån varandra, men jag vet att hon alltid kommer finnas där, att hon kommer tillbaka som den Lovisa som lämnade och det känns tryggt. Vi behöver inte ens hålla kontakten för att veta att vi har varandra. <3 

Ha en fortsatt bra kväll!   


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: