2/6
Publicerat 2010-06-02 kl. 14:51:18

Solen lyser. Jag vill att det ska regna, mindre deprimerande då när man tänker på allt man missar bara för att man är sjuk. Kan jag inte få bli frisk någon gång?! Jag är hellre i skolan faktiskt men febern håller i sig, senast jag kolla hade jag 38.5 grader.

Något annat deprimerande är att min kjol jag beställde från Topshop.se för en vecka sen inte har kommit. I mailet jag fick där det stod att de hade skickat den stod det även att man ska ta kontakt med kundservice om man inte fått den inom 5 dagar. Asså jag kan bokstavligen (nästan) inte leva utan den kjolen!

Jag vill gå ut men jag blir alldelles yr i skallen så fort jag rör på mej för mycket. Ingen skola i morrn heller...

Men något som är roligt är att jag kommer få åka med på Lovisas flak på fredag!!!! Så sjuuuuukt kul asså!!!! (Ja jag kommer vara frisk och om inte så är jag det ändå)

En bild i Lovisas ära, är hon inte vacker! Eller? (hihi<33) 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: