11/3
Publicerat 2010-03-11 kl. 21:42:43

Jag orkade inte skriva igår, hade fullt upp hela dagen...

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Jag hade ett matte prov som jag inte tror uppfyller G vilket kommer vara mitt första IG någonsin! Ja! Not. Dålig jag är. Egenkligen. Men jag bryr mej inte faktiskt. Jag klarar det på omprovet i sånna fall.
Efter skolan drog jag och Elin i min klass till Jakan centrum och shoppade. Jag köpte en typ jacka, den är inte så varm men ser  verkligen ut som en. Sen ett halsband och ett linne. Jag lägger upp bilder i morrn eftersom det är min lediga dag så då har jag tid. Jag måste även plugga i morrn för det behövs, verkligen!
I morrn kväll ska jag faktiskt INTE till kyrkan som vanligt utan jag ska träffa kompisar från 2an och 3an. Det blir säkert kul. Men men... nu ska jag sova. God natt på er!   
Postat av: lou

kommer sakna dig <3 men vi ses i skolan ändå :)

2010-03-11 @ 22:36:05

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: