18/3
Publicerat 2010-03-18 kl. 21:55:25

Jag är hemma nu. Väldigt trött dock. Jag ska snart dra mej i sängs och läsa ut min bok, det kommer kännas som ett tomrum. Men jag har en bok till så det är lugnt. Jag har börjat lämna "Kalle Anka"-stadiet och börjat växa upp helt enkelt.
I morgon kan jag sova huuuuur lääääänge jag vill, sedan ska jag plugga och på kvällen träffa klasskompisar och kanske lite senare åka till kyrkan. Jag gör lite revolt just nu, jag har under 3 års tid hängt i kyrkan på fredagar och det är faktiskt kul att göra annat också. Haha i och för sej var det ju bara förra fredagen och kanske den här som jag inte var där så det är ingen stor grej. 

Nu håller jag på att somna så god natt på er <3

Tröttheten flyttar in, 
tar sin plats, 
drömmarnas fantasi tar snart över, 
det blir ännu en orolig natt. 
 
  
 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: