29/3
Publicerat 2010-03-29 kl. 12:16:13

Idag är jag ledig, YEY! Och sen är jag ledig på fredag också eftersom det är långfredag då... så denna vecka går jag bara 3 dagar i skolan vilket är mycket skönt! 

Haha i fredags vart det bowling med kyrkan i alla fall, jag och Lovisa hade bestämt att vi INTE skulle med, men sen var tydligen hela kyrkan övertagen av barn på barnläger så det vart att vi följde med... Efter bowlingen hängde vi med andra ungdomar på en ungdomssamling i Rinkeby vilket var kul. Sen vart det nattmat på Donken. 

På lördagsmorgonen blev det våffelfrukost, så det vart våfflor i alla fall! Sedan åkte jag hem. Kvällen spenderades hos en kompis Rickard (Jempa, min barndomskompis pojkvän) med flera goá vänner. 

Igår var jag bara hemma för en gångs skull vilket var skönt. Jag börjar få ordning på mitt nya rum nu så det är skönt. Idag är det lite samma sak som gäller, fixa rummet och sen måste jag få ordning på mitt nagelrum också för det är ganska stökigt.
Samtidigt lyssnar jag på Bon Iver. Mysig musik. Man kan tänka och bara vara. 
  

Postat av: sarah

hej Mimmi jätte fin designe och heder du har.

Jag har ny blogg kolla in den. :)



/sarah i från källskolan

2010-03-29 @ 17:11:58
URL: http://poodle.webblogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: