AHAHAAAAAA....
Publicerat 2010-03-29 kl. 18:35:27

AAHHHAAAAAAAA! Jag ska resa! Sista minuten med Tina och hennes mami plus två bröder! Verkar bli till Kreta i slutet av april så det är snart. Vi vill komma hem sommarbruna lagom till sommarn. Det kommer bli AWESOME och LÄTTE RULIGT att åka med Tina. Otroligt söt å härlig vän måste jag säga!
Fatta att bara åka bort en vecka så här mitt i allt! Vi kommer boka resan i morrn så det är 352% säkert att det blir en resa, YEY! Jag är hur glad som helst! KÄRLEK PÅ ER ALLA!

Sunwing Resort Makrigialos
Hotellpoolen (om det nu blir det hotellet haha)!

Postat av: Tina

Wihoooo! Vill inte resa med någon annan än dej. Kommer bli awesomeeee!

2010-03-29 @ 18:42:50
URL: http://howiroll.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: