Mimmis nagelstudio!
Publicerat 2010-03-09 kl. 21:26:34

Ja, jag har min egen studio faktiskt där det spenderas många timmar pysslandes med allt som har med naglar att göra. Naglar är min stora passion om du har missat det och jag vet att jag vill bli nagelteraput. En riktig utbildning kostar runt 30 000 kronor så jag har ingen möjlighet att gå en nu men efter gymnasiet så tänker jag kasta mej in i nagelbranschens värld direkt! Här är lite bilder på min studio och på lite av mitt material: 


Jag har fått hela rummet till att inreda hur jag vill och så här ser "nagelhörnan" ut. Detta är alltså inte mitt sovrum utan rummet används bara som nagelstudio.


Glitter glitter glitter!
 
 
Pastellfärgade geléer i 5 ml burkar - så söta!


Inte lite nagellack och nailart prylar! 

 
Gelé, penslar, tippar osv. 


Allmänt bra saker för naglarna. Nagelolja bla. 


Min UV-lampa som jag fick av farmor och farfar i julklapp och som fungerar utmärkt!

Om du är intresserad av att göra geléförstärkning med eller utan tippar så kostar det endast 150:- vilket är väldigt billigt jämfört med hur mycket det kostar i riktiga salonger. Det är bara att maila mig på [email protected] eller smsa/ringa om du har mitt nummer. God natt på er alla!   
 

Postat av: Sofia

Ååh, du är så grym på det där mimmi! Asduktig och passionerad. Gillar det. :) Fatta hur bra du kmr bli sen, efter kurser och ännu mer erfarenhet. Looking good love! <3

2010-03-17 @ 10:35:37
URL: http://sofy.blogg.se/
Postat av: vart köper du det är glittret? :) köper du i en affär eller på internet? :)

2010-09-17 @ 21:45:09

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: