Hemma!
Publicerat 2010-03-05 kl. 00:08:30

Ja, då var jag hemma från ett fantastiskt läger! Det har varit otroligt bra, mysigt, roligt mm. Jag har fotat och filmat massor i backarna samt chillet i stugan vi bodde i. Gården vi hade hyrt heter Länsmansgården och jag hade varit där vid ett tidigare tillfälle med skoga förr förra året. 
På toppen av backarna har det varit ganska (haha okej, JÄTTE) blåsigt och iskallt. Jag trodde mit anskite skulle behövas tinas i en micro men tur var så slapp jag göra det. För det mesta har jag åkt offpist (stavning?!) i skogen vilket är det roligaste av allt med att åka utför. Jag åker blades om jag inte nämnt det tidigare.

Gårdagen var den bästa dagen av alla, både i backen och sedan kvällen/natten. Jag sov sammanlagt typ 2 timmar i natt så jag har varit helt död idag. Jag åkte inga skidor idag utan åt buffe och sen bowlade jag med några vilket var kul (haha även om det inte gick sååå bra för mej!) Sedan åkte vi bussen hem vilket blev tid för att sova. Men men... Jag är trött nu så jag skriver mer i morrn och lägger upp bilder! Pöss!  

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: