Hejdå lov! Hej skola!
Publicerat 2010-03-07 kl. 20:38:59

I morrn är det skola och det är då verkligheten kommer börja ta fart. Lovet har inte kännts tillräckligt långt men jag har fått ut mycket av det ändå. Det kommer bli ganska mycket plugga framöver eftersom ja ligger lite efter alla andra sen RENT, ingen som vill hjälpa mej med matte?! Jag är i desperat behov! Seriöst behov!

Jag kommer i alla fall få träffa Lovisa (om hon kommer till skolan) och Annica i morrn. Även klassen kommer jag träffa i morrn, vardagen känns ganska tom utan den även om jag kanske inte direkt går runt och saknar den, det känns bara som att något fattas. Aja, hejdå lov! Hej skola! 

Jag är otroligt trött och känner mej förvirrad. Dags att gå mot sängen och sortera alla tankar innan jag somnar. God natt!       

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: