Helgen som var
Publicerat 2010-05-23 kl. 21:30:47

Oj då, lite dålig updatering men det har varit mycket nu så som pluggande, pluggande och pluggande. I morrn är det ett prov och en inlämning och till på tisdag är det ett annat prov som jag typ inte ens börjat plugga på. Men men... det får gå som det går!

I fredags var jag och bowla med ruliga människor och efter drog vi till Vasaparken där vi mötte ett par i 50 års åldern som var sååååååååå höga, de ville att vi skulle sjunga och de dansade, klättrade och jag vet inte vad haha. Roliga var de i alla fall även om jag tycker det är lite jobbigt med så påträngande människor.
Igår pluggade jag först hela dagen och sen åkte jag till Evelina för hon hade tjejmiddag. Stannade inte så länge dock utan Lovisa som också var där och jag åkte till kungsängen istället. Sen sov jag hos henne vilket var mys mys!

Nu ska jag typ gå och sova, ska upp typ halv 6 vilket inte är såååå kul... hare gött, pöss!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: