... jag kanske inte kommer få IG i alla fall...
Publicerat 2010-05-18 kl. 19:17:14

... i musik och gehörslära, jag börjar förstå det andra kallar logik medan jag kallar det skit (haha vart rimm ju!). Nej men jag kanske kommer klara provet ändå, så svårt är det trots allt inte! Nu är det bara att plugga till ekonomiprovet, ekologiprovet och skriva en musikhistorieupsats kvar denna vecka, YEY *med sarkasm*!

Tog lite bilder nyss:


Innan jag började plugga i uterummet

Blåbärsshake!

Nisse gjorde mej sällskap...

...medan pappa klippte gräset.

Mitt hus i vårgrönskan

Jag i vårgrönskan!

Ha en fortsatt bra kväll alla!!! <3

Postat av: Sofia

Åååå du är så fin!! Mimmi i vårgrönska, mums! :] <3

2010-05-18 @ 21:28:12
URL: http://sofy.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: