Kväll 31/5
Publicerat 2010-05-31 kl. 21:44:31

Ska precis sätta på min 5e film för idag för jag har inte ork att göra något annat, 4 Wallanderfilmer (även om jag inte är så mycket för Wallander) och en spelfilm som hette "He is not that in to you" som var jätte bra.
I morrn åker klassen till nån park och picknickar medan jag sitter hemma och tycker synd om mej själv... Klassen får komma hem till mej under hösten istället så det löser sej nog.

Juste! Jag har köpt en ny mobil nu, pappa plockade upp den på vägen hem så nu äger jag en: Sony Ericsson Experia X10 Mini som är ur gullig. Jag valde en svart men fick även med silvrigt skal.

Jag undrar vart min kjol jag beställt har hamnat? Den borde ha kommit om den bara skulle skickas från England tycker jag... Hoppas den kommer snart i alla fall!

Ni får ha en god kväll allesammans...

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: