24 oktober
Publicerat 2010-10-24 kl. 08:49:18

Morrn morrn bloggen! Jag är uppe tidigt för jag måste städa inför visningen som är idag, plugga och ha nagelkunder... det kommer bli en lång dag. Biider på naglar kommer! Hörs senare <3

Postat av: Sara svarar

aha, nja, har lärt mig själv, men skulle gärna utbilda mig i framtiden! Studerar andra året på affärsjuridik, har tre år kvar sedan, så dröjer nog innan jag kan ta nagelhobbyn till en högre nivå.. men kul att pyssla med de få gånger jag har tid :)

tycker verkligen du är jätteduktig !

Funderar på att testa använda gelé en gång. hur gör du när du blandar till färger och glitter? får du hälla över lite gel i en annan burk och blanda?

2010-10-25 @ 18:56:08
URL: http://sciio.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: