Glitter
Publicerat 2010-10-04 kl. 20:31:50

Har precis gjort en beställning på några nya penslar och 4 olika härliga glitterfärger, vinröd, turkos, mossgrön och metallic röd. Den mossgröna är ju riktigt inne just nu så hoppas någon vågar sej på den, om inte annat kanske jag vill ha den sen. Just nu väntar jag alltså på två beställningar - en med geléer och denna!  

Bara så att alla vet så har jag fullt upp i skolan i ett par veckor frammåt och kommer därför nästan inte kunna ta några kunder alls, viket jag känner är jättetråkigt men skolan måste gå före... Jag kommer säkert få sån abstinens att jag gör om mina egna naglar snart!

Färgerna jag beställde:


39 - Turkos
44 - Mossgrön

36 - Metallic röd

25 - Vinröd

Fina va?!

Postat av: Karin

Du är Så Så Såååå välkommen...kjam

2010-10-04 @ 23:16:13
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Robyn

hej!

du gör underbart fina naglar! måste ha en tid hos dig:)

och sen undrade jag vart du köper alla dina grejer hade tänkt att börja själv och skulle vilja ha lite tips o tricks o sånt? så om du har lust att svara gör de på min mail :)

kramar!

2010-10-05 @ 05:05:08
URL: http://wauuw.blogg.se/
Postat av: alex

Hej tänkte fråga vart du köper ditt glitter? :) as fint ju

2010-10-05 @ 10:55:20
Postat av: johanna

VA FINAA :D

2010-10-05 @ 20:54:00

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: