Gårdagen vart ju verkligen inte som planerad... slutade med att det firades etiopiskt nyår!
Publicerat 2010-09-11 kl. 17:14:46

Ja som rubriken förklarad så vart ju gårdagen inte som planerad utan när vi försökte ta oss in på Hoffmaestro så stängde de hela Grönan för det var för fullt så det sög ju... då drog jag till kyrkan istället där det hängde massa sköna människor. Det visade sej även att det var etiopiskt nyår och vi hade några från etiopien med oss så vi drog till Lillsjötoppen för att skjuta raketer, dansa och sjunga vilket var jätte kul! Bilderna får tala för sej själva. 

Lite bilder från skolan: 


Malisa

Jag!

Elin

Jag och Elin <3

På kvällen:

Ingel och Elin <3

Sen råkade jag träffa på Anneli och hennes kompis på spårvagnen på väg ifrån grönan.

Biler ifrån kvällen på lillsjötoppen medan vi firar nyår:

Gurra

Simon och David

Happy new year!

Dans!

Jag och Simon haha!

Den bjuder vi på!!!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: