Jobb efter jobb!
Publicerat 2010-09-13 kl. 22:34:01

Halloj i stugan! Kom just hem, det har varit en fullspäckad dag med massa roligheter. Bland annat har jag fått jobb på söndag med att fixa med röstningen och räkna röster i valet och så, vilket är väldigt bra betalt. Sen ska jag även jobba nästa tisdag med att sminka personer inför en reklam som är beräknad att synas av 2-3 miljoner människor i veckan, bra va? Haha mycket jobb för min del men det är roligt att tjäna pengar och sen kunna göra vad man vill!

I morrn blir ingen rolig morgon för pappa ska såga upp ett hål utifrån på fasaden ovanför mitt fönster redan klockan halv 7, och jag som hade sovmorgon... Men men finns inte mycket jag kan göra åt det än att gå och lägga mej tidigt, natti natti <3 

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: