Dagens naglar
Publicerat 2011-08-07 kl. 22:46:29

Idag har tre kunder varit här men jag glömde fota fasters naglar, så har bara bilder på Marias och Annas naglar. Maria ville ha stilrena franska och Anna valde ett svart glitter med vita dödskallar. Jag har före bilder på bådas, Maria var på återbesök efter ca. 3 veckor och Anna efter 2 ½ eftersom hon är nagelbitare, bådas hade suttit perfekt!


Marias naglar - Före

Marias naglar - Efter

Annas naglar - Före

Annas naglar - Efter

Postat av: sandra a

Hej!!

Snygga naglar du gör! Är själv diplomerad nagelteknolog sedan mars iår och tänkte rekomendera ett märke för dig som jag själv tycker är jättebra och väldigt billigt.. www.lillynails.se

Glittret är nog det billigaste jag har hittat på nätet iaf.. och är jättenöjd med deras gelér. Har visserligen inte testat så många men detta byter jag inte ut.

Kram!!

2011-08-08 @ 11:37:14

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: