Förlåt...
Publicerat 2011-12-28 kl. 21:00:26

...att jag inte har bloggat på ett tag, men jag har inte känt någon glädje eller vilja att blogga, utan känt det mer som ett måste. Hoppas ni förstår! Nu är jag i alla fall tillbaka!

Jag skulle dock vilja ha mer inspiration, vad vill ni se här i bloggen egentligen? Vad vill ni veta om naglar, om mej och min ständiga shopping?
Jag skulle dessutom behöva en ny design, vet ni någon som gör bra designs? Tipsa mej gärna i så fall!

Jag ska bli bättre på att skriva igen, lovar! Jag ska kompensera er med en ganska stor nagelbomb i nästa inlägg! Love <3

Postat av: Julia

Hej!

Jag skulle jättegärna vilja att du la ut vad du har använt till varje olika naglar du gör, sen vad man ska tänka på när man gör naglar, tips/tricks, hur man startar företag, hur man gör olika slags naglar som glitter/fransk/vanlig/tippar/utan tippar.



Du är en grym inspo! :)

2011-12-28 @ 21:49:03
URL: http://nagelkonsten.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: