Vinternaglar
Publicerat 2011-12-01 kl. 22:31:53

Idag var Tiina här på återbesök för typ hundrade gången... Men det är alltid lika kul när hon kommer för det exprimenteras alltid en del. Denna gång blev det vitt och blått glitter med vita streck och snöflingor, fint!

Postat av: Anonym

Hur gör du snöflingorna så jämna och fina? Målar du för hand eller använder du en mall?

2011-12-02 @ 15:24:39
Postat av: Ida



Hej!



Måste börja med att säga att du är grymt duktig!



Sen har jag en fråga. Har varit iväg och gjort mina naglar en par gånger, men varje gång börjar naglarna lossnar efter ca 2 veckor, dem släpper i kanterna .. Jättatråkigt! Varför blir det så? Har även beställt hem ett startkit och gjort på mig själv några gånger, blir samma sak då fast ännu fortare. Funderar på att gå en nagelutbildning så därför är jag hemskt tacksam för svar!



Tack på förhand!

Med Vänlig Hälsning

Ida

2011-12-03 @ 13:08:20

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: