Nails
Publicerat 2011-02-20 kl. 22:06:18

Ida var här i måndags och gjorde sina naglar. Hon valde franska med lodrätadiamanter och en silverblomma på ena lillfingret, vart superfint!
I torsdags kom Malin hit för att umgås och jag gjorde då hennes naglar med mina nya geléer och provade då den svarta färgen och hon valde svarta/silvriga leopardmönster, schnyggt!!! (Så nu mina vänner är det fritt fram att även kunna välja svart färg på tipparna!) 

Postat av: kim

Gillar du den nya gelén? :D

2011-02-21 @ 09:00:17
URL: http://kkim.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej! vilka snygga mönster du har gjort, hur gör du dom? ;)

mvh Frida och Sandra

2011-03-02 @ 19:58:55
Postat av: Mari

Hejsan! Va duktig du är? tänkte fråga dig om det är vanlig lagellack du använt för att göra leopard mönstret? Och i så fall gör du mönstret efter att du skulpterat klart nagel med gelé/akryl? För jag undrar om inte mönstret kommer börja försvinna efter några dagar så som vanligt lagellack brukar göra? Tacksam för svar

2011-03-06 @ 00:23:03

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: