Same typical story...
Publicerat 2011-02-08 kl. 23:04:13

Så fort jag har tid ska jag sätta mej och jobba på en ny design. Jag och Malin ska ut och fota till en ny header, så får se hur det blir men hon har en systemkamera så det lä bli bra! Hoppas ni kan stå ut med denna design ett tag till i alla fall... Tack alla ni som följer bloggen, jag uppskattar det verkligen <3

I morrn börjar jag inte förrän kvart över 11 så jag kan gå upp så sent som halv 9, helt underbart! Jag slutar redan vid 3 dessutom, så det är en kort dag... Efter skolan ska Elin komma hit och vi ska fortsätta spela in våran film som säkert kommer bli super! 

Oj vad veckorna går fort, i morrn är det redan onsdag, halva veckan är nästan över... Snart ska jag flytta också, den 1a mars. Fast till mormor först innan vi får våran lägenhet i april. Jag har börjat packa lite smått i mitt rum men i huset börjar det verkligen bli tomt, konstig kännsla när man har bott här i typ 14 år. Allt har sin tid. Nu ska jag sova, det har också sin tid hihi... Natti natti <3   


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: