Hemma igen!
Publicerat 2011-01-17 kl. 21:57:47

Hejsan bloggen! Det var ett tag sen eftersom jag kom hem från Thailand i fredags. Här i Sverige är det kallt, fast inte lika kallt som innan jag åkte för nu är det ju konstigt nog plus grader. Jag har haft det super härligt med sol, bad och shopping. Jag lägger upp lite bilder senare.

Idag var första dagen i skolan sen innan julen så jag har mest pluggat idag efter skolan. Jag måste ta ikapp det jag missade förra veckan för på onsdag kväll åker jag och mamma till London (hihi). Det blir min 18-års present så vi ska shoppa, gå på musikal och turista lite, jätte mysigt!

Igår gjorde jag om mina naglar så bilder på det kommer i morrn. Vi hörs då! Puss<3


Jag i paradiset!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: