Längtar!
Publicerat 2011-07-11 kl. 21:52:09

Åh min nya beställning kommer i morrn eller i övermorrn, jag längtar så! Jag ska lätt använda någon av de nya färgerna till att göra mina nya naglar. Jag har så mycket tid om dagarna så jag vill hela tiden göra mina egna för att prova nya idéer och så, fast det tar ju tid och känns lite som slöseri att göra dem för ofta.  

Svar till Anonym:
Ja jag är säker på att jag mejlade med Kissie fast hon måste ha glömt att avboka sin tid hos mej och valt att gå till en annan. Men som sagt: hennes förlust...   
Postat av: Sandra

Hej!

Jag håller på och provar lite olika material, vill hitta något jag verkligen trivs med. Har hittat ett bra nu, men det är lite för rinnande att arbeta med för att vara perfekt. :)

Jag har kollat på Euro, och såg att du jobbar med det? Är det väldigt rinnande? Har de någon camouflagegel till de som man behöver förlänga nagelbädden på?

Vilka geléer är det man behöver för att starta med deras märke? Builder, primer..? Vad med? Är jätte tacksam för svar. :)

Mvh Sandra

2011-07-12 @ 16:13:39
URL: http://sandrutts.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: