Naglar is my life
Publicerat 2011-06-05 kl. 19:25:14

Jag har haft fem nagelkunder här de senaste två dagarna. I går morse kom Nathalie hit för att få fina studentnaglar. hon valde tre olika blå färger som fejdar ut med vita blommor. Efter henne kom Emma hit. Emma valde franska med rosa glitter över halva tippen och ljusrosa blommor. På kvällen kom min faster och 10-åriga kusin hit också, faster valde lila glitter och min kusin valde att blanda silver och vitt glitter med mönster liknande mitt fast rosa. 
Idag kom först Elin hit för att få fixade naglar. Hon valde vitt glitter med vita och silvriga streck och några klistermärken. Efter Elin kom Ban hit för första gången. Hon ska på bal därför valde hon att matcha sin gula klänning med gult glitter med fejdning då hon är nagelbitare. 

Postat av: Cias Naglar

Hur gör du dina söta blommor? Ska göra något sött på min sambos syster till hennes skolavslutning, och såna hade varit perfekt <3

2011-06-05 @ 19:30:17
URL: http://ciasnaglar.se/blogg
Postat av: Cias Naglar

Tack! Jag förstod precis :D

Vad härligt, ska göra ett prov hemma först, men tror absolut det blir perfekt på hennes avslutningsnaglar! Tack igen!

Kram!

2011-06-05 @ 19:58:32
URL: http://ciasnaglar.se/blogg
Postat av: Lovisa

Jag vill bara säga det på nätet med. Du är äckligt sjukt bra på vad du gör!!!!!!! <3<3 puss!

2011-06-07 @ 11:38:30

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: