Vatten marmorering
Publicerat 2011-06-06 kl. 10:48:28

Igår kväll provade jag mej på vatten marmorering med helt vanligt nagellack. Vatten marmorering innebär att man droppar ner nagellack i vatten, sedan skapar man ett önskat mönster i nagellacket och sedan doppar man nageln. Nagellacket blandar sig inte med vattnet eftersom nagellacket är lättare än vattnet, tänk er som olja och vatten. Jag vart lite halvnöjd, men det var ju faktiskt första gången! Resultat:



Klockan 12.00 kommer en kund idag, och sen kommer en vid halv 4. Jag fotar och lägger upp bilder som vanligt sen såklart!

Postat av: Cias Naglar

Jag gjorde "dina blommor" idag och tänkte fråga om jag får länka till din blogg när jag publicerar inlägget med bilderna? :)

2011-06-06 @ 15:34:34
URL: http://ciasnaglar.se/blogg

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: