12 Mars
Publicerat 2011-03-12 kl. 10:46:05

Hallo allesamman! Sovit bra? Det har jag! Jag bor ju i mormors klädkammare men det passar mej utmärkt, dock känner jag mej liite som Harry Potter.
Idag ska jag läsa i min engelskabok som ska vara utläst till på torsdag och jag har hittills bara läst ca. 30 sidor av 250... Men men, allt har sin tid. Typ.

Ikväll blire i alla fall melodifestivalsfinalen för att se vilken skitlåt Sverige skickar vidare. Aldrig blir man nöjd med Sveriges idiotval av låt. Salem skulle ha vunnit förra året och kunnat gå långt i själva Eurovision men istället skickar vi lilla Anna som det verkligen inte gick bra för... Alla säger att de inte bryr sej om melodifestivalen men i själva verket gör de det. Tror jag.
Aja nu ska jag gå och läsa... <3 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: