Bara så att alla vet...
Publicerat 2011-03-03 kl. 14:38:59

... så kommer jag inte ta emot så många nagelkunder denna månad och i början av nästa då jag och min familj bor hos min mormor för tillfället, eftersom vi väntar på att få tillgång till vår nya lägenhet på Kungsholmen. Därför får ni som är intresserade av att göra naglar vänta längre än vanligt tyvärr... Ni får jätte gärna mejla intresse men det är inte säkert att jag svarar men då är det bara att mejla igen om en månad eller så! Nu vet ni i alla fall. Hoppas ni klarar av lite väntetid och förstår min situation. Ha det gött! Puss <3

Postat av: LADY J

Tack för svaret. Jag gör endast för hand och använder aldrig klistermärken eller så. Inspirationen kommer då jag sätter mig ner och ska göra naglar. Glittret går jag från ebay och tradera oftast. Men vi har en lite glitterbutik här i stan också =) Kram

2011-03-03 @ 15:22:21
URL: http://ladyJ.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: