Första skivan, utvecklingssamtal och kyrkan
Publicerat 2011-03-30 kl. 10:14:27

Hejsan! Sitter just nu i nya köket och skriver... Fast åh så rörigt det är! Vi har dessutom bara Bregott i kylskåpet så om man är hungrig är det bara att sleva i sej, mums

Igår var jag på första studentskivan för i år, Idas. Innan åkte jag hem till Jempa och fixade mej med henne, åt middag och förade, supermysigt. Sedan åkte vi vidare till klubben Pure. Det var en jättefin lokal faktiskt och sjukt mycket folk så Ida och hennes klass hade verkligen lyckats. Ska se om jag kan få tag i ett par bilder!

Som tur är, är jag ledig idag. Det beror på att jag bara har utvecklingssamtal idag och mitt börjar inte förrän klockan 20 i 2, tur! Sen ikväll ska jag och Malin åka till Viksjö kyrka och hänga med massa folk, så det ska bli kul. Ha en bra dag <3 


Jag idag!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: