Frågor
Publicerat 2011-03-14 kl. 20:09:05

Jag har fått in ett par frrågor till. Här kommer svaren:

Anonym frågar:
När du gör så där fallande, gör du med ngellack eller med annat glitter? Om du gör med annat glitter i så fall, vilket?

Jag använder mej av varken eller, utan jag blandar glittret direkt i gelén. På så sätt kan jag bestämma precis vilka färger jag vill ha eller blanda, dessutom är det mycket billigare än att köpa färdigblandat glitter i gelén. Glittret beställer jag på internet, köper på Panduro eller i nagelsalonger som säljer nagelprylar. Hoppas du fick svaret du sökte, annars är det bara att fråga fler frågor!
/ Mimmi

Anonym frågar:
Hej. Jag tänkte fråga dig om inte du skulle kunna visa en video på hur du gör franska gelenaglar?

Hejsan! Jag har fått lite frågor om just videor och visst skulle jag kunna göra det. Men just nu bor jag hos min mormor och jag har inte riktigt allt på plats och i ordning med alla nagelgrejer. Men jag ska se vad jag kan göra för tillfället annars kommer det om någon månad när jag har flyttat klart. Jag ska då även göra videon/bildspelet med hur jag gör leopardmönster. Om du har fler frågor är det bara att höra av dej!
/ Mimmi

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: