Vårnaglar
Publicerat 2011-03-26 kl. 16:40:15

Hejsan bloggen! Det var några dagar sedan eftersom jag har haft fullt upp med plugg och annat...

Idag var söta Suzanne här för att få sina naglar fina. Hon hade även med sej sin 6 månader gamla son som var superduktig under hela tiden vi gjorde naglar. Hon har varit här vid ett tidigare tillfälle men då var hon gravid och var tvungen att sitta på sniskan för att hon kom för långt ifrån bordet annars... Jätte kul att hon ville komma tillbaka och jag tror hon blev lika nöjd igen!
 


Kolla vad fint naglarna matchade Milos tröja!

Postat av: <3

hej mimmi jag undrar hur mycket det kostar att göra naglar hos dig och hur kan jag få tid :)

2011-03-29 @ 21:34:40
Postat av: erika

hej mimmi jag undrar hur mycket det kostar att göra naglar hos dig och hur kan jag få tid :)

2011-03-29 @ 21:35:52

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: