Scott Pilgrim VS. The World
Publicerat 2011-03-20 kl. 14:31:12

Ett filmtips en vacker söndag som denna. Scott Pilgrim VS. The World är en superrolig film som verkligen har min humor. Handling:

Scott Pilgrim har aldrig haft några problem med att få tjejer. Det är
att bli av med dem som brukar visa sig svårt. Kärlekslivet är inte
enkelt, där finns ex-flickvännen som krossade hans hjärta men nu
är tillbaks i stan såväl som tonårsflörten han försökt bli av med ända
sedan Ramona först uppenbarade sig för honom. Han upptäcker
dock snart att hans nya flamma har det allra värsta bagaget: ett
obehagligt förbund av ex-pojkvänner kontrollerar hennes kärleksliv
och kommer att göra vad som helst för att göra sig av med Scott.

Jag trodde den skulle vara as dålig men det visade sej att jag hade fel haha.
Nu ska jag äta och sedan fortsätta med det jag gör: plugga... <3

Postat av: samiboy

jag sa ju deet! :D :D

2011-04-10 @ 22:19:45

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: