Svar på frågor!
Publicerat 2011-03-03 kl. 14:17:46

Jag har fått in en del frågor jag inte hunnit/kunnat svara på när jag inte hade internet men nu kan jag ge några svar på några nagelfrågor!

Malin frågar: 
Hej!
Gud vad fina naglar du gör :) Jag håller också på lite, övar mest tills jag blir mer stadig på handen haha. Men vilket gel använder du? och vart köper du det? :) alltså samma frågor som den andra kommentaren :P

Hej Malin! Tack så mycket! Vad roligt att du också gör naglar. Jag har precis bytt märke till en gel som heter Euro-Line som verkar vara bra. Dock har jag bara testat den 4-5 gånger. Innan använde jag ett märke som heter Farsibella vilken gelen var väldigt rinnig och svårjobbad med. Euro-Line gelen beställer jag på nätet från Tyskland. 
Hoppas du fick svar på din fråga! 
/ Mimmi 

Julia frågar:
Kan inte du berätta hur man applicerar glitter på naglarna? blandar man glittret med gele? :) hur gör du? Tacksam för svar!

Hejsan Julia! Jag blandar glittret själv med gelé. Så att du vet så ska man blanda tills att konsistensen är så pass att spateln (den man blandar med) kan stå upprätt av sej själv i gelen, då är den perfekt! Lycka till! 
/ Mimmi 

Frida och Sandra frågar:
Hej! vilka snygga mönster du har gjort, hur gör du dom? ;)
mvh Frida och Sandra

Hej tjejer! Tack så mycket! Jag har tränat och tränat, tillslut har det artat sig och blivit till fina mönster. Jag använder mig av flera olika penslar och ibland tandpetare för att få fram dem. Ibalnd använder jag mig av nagellack och ibalnd använder jag mig av akrylfärg som man kan köpa i pysselaffärer. Hoppas ni fick svaren ni var ute efter!
/ Mimmi

Ni där ute som läser min blogg är alltid välkomna att ställa frågor så ska jag försöka svara så gott jag kan! Kram!


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: