Dagens studentnaglar
Publicerat 2011-05-29 kl. 22:00:07

Idag var först min vän Klara här för att få snygga studentnaglar, hon valde rundade, franska tippar med mörkblå och guldglittriga streck. Klara är nagelbitare så vi byggde ut hennes nagelplatta, jag har både förebild och sedan resultatbild av hennes naglar.
Efter Klara kom Ylva hit. Ylva valde turkosglittriga tippar med handmålade vit/blåa blommor, snyggt!


Klaras naglar före

Klaras naglar efter

Ylvas naglar

Postat av: Nora

Hej! Jag undrar hur man ska göra för att undvika dom små bubblorna som man får av gelen? Det är så irriterande o se dom! ( ja e nybörjare) och sen undrar jag i vilket steg du lägger glittret och om du blandar det med builder gel eller något annat?



Du gör jättefina naglar btw!

Mvh

Nora

2011-05-30 @ 19:11:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: