En liten fråga.
Publicerat 2011-05-08 kl. 13:34:15

Anonym frågar:
Hej!
Jag undrar vad du målar dina blommor med (typ tandpetare eller penslar) och var du köper klistermärkena du har på vissa.

Hejsan!
Jag använder mig utav både penslar och tandpetare beroende på hur jag vill att blomman ska se ut. De små blommorna gör jag helt med tandpetare, medan de större lite mer avancerade blommorna gör jag med speciella nailart penslar. Klistermärkena köper jag ibland på nätet men för det mesta i en affär i Solna som heter KN Nail Products. Där köper jag även mina tippar och en del av glittret. Hoppas du fick svaret du sökte!
/Mimmi 

Ni som läser bloggen är alltid välkommna att fråga om det är något ni undrar över, det kan handla om naglar eller något helt annat, så ska jag försöka svara så gott jag kan! <3 


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: