Fråga och svar
Publicerat 2011-05-16 kl. 21:50:40

Anonym frågar:
Hur kan man göra gelenaglar och vara säker att de inte förstörs? Jag gjorde på mina egna och det föll av och halva min riktiga nagel försvann. Tacksam för svar! Jättefin blogg!!

Hejsan!
Det kan bero på många olika saker, det är svårt för mej att veta vad som är felet när jag inte själv har sätt naglarna. Underarbetet är jätte viktigt och det är viktigt att man jobbar på en ren och buffrad nagel så att gelén fäster. Vid momentet när man applicerar gelén så är det superviktigt att gelén inte kommer på nagelbanden och att den är lövtunn i kanterna. Det gäller även att applicera rätt, men det är svårt för mej att förklara utan att visa. Det är många moment som spelar in för att nageln ska hålla utan att släppa, som sagt är det svårt för mig att veta vad du gjorde för fel. Om du har en bild så får du jättegärna mejla mej den så kan jag ge lite mer personlig coach, man bara om du vill så klart, du hittar min mejladress till vänster uner headern.  
Lycka till annars!
/Mimmi 
     
Postat av: Anonym

Jag har tyvärr ingen kamera just nu, och är tvungen att ha lösnaglar över. Men jag använde produkten KISS och så spelade jag ett spel och fick en hand rakt emot nageln. Men jag har hört att gele nageln endå inte ska ramla. Det är jätte svårt att förklara..

2011-05-17 @ 00:54:32

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: