Gensvar!
Publicerat 2011-05-17 kl. 17:35:20

Anonym skriver:
Jag har tyvärr ingen kamera just nu, och är tvungen att ha lösnaglar över. Men jag använde produkten KISS och så spelade jag ett spel och fick en hand rakt emot nageln. Men jag har hört att gele nageln endå inte ska ramla. Det är jätte svårt att förklara.. 

Mimmi svarar: 
Okej, troligtvis är det ingen bra lösning att ha lösnaglar över för dina naglar behöver andas och de kan inte göra det utav limmet, gelé är en annan sak så därför kan man ha det regelbundet. Men det kan bli värre om du täcker dina naglar just nu. 

KISS är märket man köper på KIKS, om det är det kiktet där man penslar på gelé och sedan sprayar över med en spray. Dessa hemmakit är inte alls som det jag jobbar med. Jag har själv provat KISS gelé innan jag började med riktig och mina höll inte alls bra och naglarna under blir otroligt fula, så det är ingenting jag rekomenderar. Jag vet dock att om man inte vill att gelén ska spricka så får man bara spruta en enda gång med sprayen, annars blir de fula direkt. 
Detta kit är inte bra tycker jag, och är inte värt att lägga pengar på eftersom naglarna håller dåligt, blir fula och spricker lätt. 

Det jag kan rekommendera Dej just nu är att ta bort lösnaglarna innan det blir värre och använder nagelolja morgon och kväll, om du använder det regelbundet så kommer dina naglar snart må bättre!
/ Mimmi  


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: