Ledig i morgon
Publicerat 2011-05-03 kl. 22:37:45

Egentligen skulle min klass ha fått gå till skolan på projektdag då vi skulle lyssna på 3ornas projektarbeteredovisningar... tråkigt! MEN då har inte våran lärare fått någon information om var, när, hur osv. så vi fick vara lediga istället, så sjukt skönt! 

Men jag ska långtifrån slappa... jag ska plugga, plugga och plugga! Usch säger jag bara men jag måååste... Egentligen vill jag göra om mina naglar. Jag vet precis hur jag vill ha dem, gröna, så som Tiinas fast med små gulliga apor på, jag har nämligen supersöta apklistermäsken.

Aja, det får bli senare... Nu ska jag sova, god natt<3 

   


Detta vill jag använda på nästa set naglar, kommer bli epic!

Postat av: Johanna

Hejsan!

Vart handlar du dina nagelsaker från? (:

2011-05-04 @ 23:17:52
URL: http://blogg.amelia.se/nailsforyou/
Postat av: Beatrice.

Hur mycker kostar det att göra naglar hos dig? :)

2011-05-06 @ 20:09:02
URL: http://beeus.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: