Lite nagelgrubbel...
Publicerat 2011-05-08 kl. 22:13:36

Åh, jag kommer nog aldig tröttna på att göra naglar! Jag känner att jag utvecklas dag för dag och att det bara blir bättre och bättre för varje gång jag gör naglar. Jag längtar så tills jag kan gå utbildningen, bara ett år kvar nu, hoppas det året går fort. 
Om ett år sitter jag här medveten om att jag aldrig mer behöver gå i skolan. Skönt att jag vet vad jag vill göra i alla fall. Först ska jag gå nagelutbildningen, sedan hyra in mej på en salong tills jag skapat mej en stor kundkrets och sedan vill jag starta eget. Jag tror faktiskt jag kommer lyckas bra i nagelbranchen, jag brinner så för det även om många säkert tycker det är fånigt. Jag ser naglar som en sorts estetisk kreaktivitet, jag skapar ju faktiskt något som får personen att känna sig fin och allt görs från grunden precis som en tavla eller så.
Det är så roligt att höra att så många är nöjda och det är superroligt när personerna väljer att komma tillbaka, då känner man sej extra nöjd. Tack till er därute som väljer att gå till mej, det värmer hjärtat! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: